CANDY CRUSH SAGA HİLELERİ NEDİR TÜM HİLELER SON HİLELER

MN | 03:00 | 0 yorum

1553fef8da216313d6ff9b60305b8925 (1)Merhaba arkadaşlar, sizlere CANDY CRUSH SAGA yı açıklayan bir yazı paylaşıyorum.

 Neredeyse yaklaşık ondört milyon kişi her gün bu muhteşem oyun keyfini , bu bağımlılık sert ve şaşırtıcı . Ben macera dolu çünkü tamamen bir akıl oyunudur , çünkü ilk olarak bu oyunu oynamak olacak herhangi bir kişi tamamen bağladım olacaktır eminim . Aşamaları her renk şekerler çeşitli tipleri ile dolu bir yönetim kurulu var , engel zorşu seviyeye gitmek için yaratma kez belirli aralıklarla gelişiyor. Bu online oyununtemel adımları tamamlamak vesonraki seviyeye geçmek için , senin şekerleryerini değiştirmeden üçerli veyabenzer gölge daha fazla şeker bir dizi gelişmekte olan yan alt veya yan top gerçekleştirilmelidir . Eğer bir sahne kilidini aciz iseniz, destek için , ya da bir Facebook kredi puanı için harcayarak Facebook arkadaşlarınızı danışabilirsiniz . Katılımcılar sadece bir yaşam çalmak için gerekli olan , beş hayatımızın normal sağlanmaktadır . Bir katılımcı bir aşamada başarısız olursa o zaman kendi yaşam yok olacak . Candy Crush Saga bu oyun King tarafından geliştirilen edilmiştir ve günümüzdetüm dünyadaen iyi oynanan online oyunlardan biri . Facebook bu oyunun 455 edition her 3 hafta içinde eklenen benzersiz yeni bir dizi ile vardır . Şeker ezmek destan , Facebook'taen popüler online oyunlar

Category : , , , , ,

0 yorum